lördag 17 mars 2012

Årets formgivare - JAG!!!!


Ojoj vilken dag och vilken kväll det var igår!

Dagen inleddes med ett helt otroligt intressant "Story slam" där 7 kollegor i 7 olika rum fick berätta en historia ur sitt liv. Vi fick höra historier om Tobias som FN soldat i Afghanistan, om kanibaler i Asien, om seanser och spöken, om hur man bygger upp ett OS - bland andra.

I det sjunde rummet fick vi sitta kvar och då lästes namnen upp på dem som var nominerade till årets pris! O jag blev nominerad! Väldigt förvånande måste jag säga, men jag blev jätteglad. Alla frågade om jag var nervös o pirrig, men NOPE jag var fullständigt övertygad om att jag ändå inte skulle vinna så jag njöt bara av guldmedaljen som berättade att jag var nominerad!

FÖRSTÅ min förvåning sedan när mitt namn lästes upp som VINNAREN i klassen "Årets forgivare"! Jag blev så otroligt glad att jag faktiskt inte kommer ihåg ett ord av det jag sa uppe på scen!

Känner mig fortfarande helt bubblig och lycklig i kroppen! JAG ÄR JÄTTEGLAD över detta erkännande och superkul att vår lilla Travel News uppmärksammas i floran av 20-30 olika Egmont titlar!

YiiiiiHAaaaa!